معرفی باتری های مناسب قفل هوشمند

باتری هایی که در قفل هوشمند استفاده می شود می بایست به واسطه ریموت کنترل در نظر گرفته شوند. باتری ها در مدل های لیتیومی و قلیایی دسته بندی شده اند. به طور کلی باتری های مناسب قفل هوشمند هرگز وزن سنگینی ندارند و بهتر است که از باتری های سبک برای این قفل ها استفاده شود. باتری هایی که دارای سبک اجرایی مخصوصی هستند و پایانه های مثبت و منفی داشته باشند. به طور کلی بررسی ها اینطور نشان می دهد که باتری های قلیایی بهترین گزینه برای قفل هوشمند هستند. این باتری ها می توانند برای مدت زمان طولانی تری نیز اجرا شوند. در اجرای باتری های قلیایی از فلزات سنگین استفاده نشده است.

باتری های مناسب قفل هوشمند بر اساس نوع

همانطور که در مقدمه اشاره شد، باتری های قلیایی گزینه خوبی برای قفل های هوشمند محسوب می شوند. این باتری ها به طور کلی شامل فلزات سنگین نیستند و خطری برای محیط زیست ندارند. باتری های لیتیومی از دیگر مواردی است که برای قفل هوشمند استفاده می شود. باتری های لیتیومی شامل ترکیب لیتیوم و کربن هستند و قابلیت شارژ برای آنها تعریف شده است. عمر این باتری ها به طور کلی از مدل قلیایی بیشتر است. قیمت این باتری ها نیز بالاتر اعلام شده است. هرچه بیشتر از این باتری ها استفاده کنید سریع تر فرسوده می شوند. مدل های لیتیومی به نسبت مدل های قلیایی محبوبیت کمتری دارند.

باتری های قلمی از دسته محصولاتی هستند که در سبک های مخصوصی در نظر گرفته می شوند و گاهی نیز برای قفل های دیجیتال استفاده می شوند. قفل های استخری و باشگاهی معمولاً شامل این باتری ها هستند. البته شما در خرید باتری های مناسب قفل هوشمند می بایست به نوع قفل دقت داشته باشید. نوع قفل اجرا شده بر اساس شرایط باتری متفاوت است.

باتری های نیم قلمی از دسته باتری هایی هستند که نسبت به مدل های قلمی سایز کوچکتری دارند. این سبک از باتری ها برای دستگاه و قفل های دیجیتال کوچک بسیار مناسب طراحی شده اند.

باتری های سکه ای نیز وجود دارند که شامل سیلندر معمولی هستند. این باتری ها دارای بدنه های فلزی مخصوص هستند. باتری ها شامل قطب های مثبت و منفی هستند و البته که بدنه این باتری ها نیز باید از نظر کیفیت تایید شده باشد. این باتری ها عایق بندی مخصوص به خود دارند. باتری های سکه ای به شکل تک سلولی طراحی شده اند. برخی از مدل ها یک بار مصرف هستند و فقط برای درب های ریموتی استفاده می شوند.

باتریی قفل هوشمند

باتری های مناسب قفل هوشمند از نظر سطح ولتاژ

ولتاژی که برای باتری های ریموتی در نظر گرفته می شود معمولاً 12 ولت است. این باتری ها به طور کلی برای قفل های دیجیتال ریموتی کاربرد دارند. این باتری ها بر اساس نوع قفل تولید می شوند. همینطور طبقه بندی مناسب خود را دارند. باتری های ریموتی از نظر ظاهر مشابه با مدل های سکه ای هستند و ساختار آنها نیز مخصوص است.

به طور کلی بهترین باتری های قفل هوشمند مدل AA است. این سبک بسیار با کیفیت است و دارای پین خشک سیلندری است که قابلیت تعویض دارند. این باتری ها در دستگاه به صورت تک سلولی به شکل جفت اجرا می شوند. قدرت اجرای این باتری ها بر اساس لوازم الکترونیکی مصرفی مشخص می شود. انتخاب مناسب برای برای باتری های هوشمند می تواند مقرون به صرفه باشد.

دوام این باتری ها یک سال تا 14 ماه است. در واقع میزان بازدهی این باتری ها مناسب است. از این باتری ها در محیط های خشک و خنک استفاده می شود و شرایط بازیافت نیز برای باتری ها مدنظر قرار گرفته است. باتری های قلمی از نوع پیل خشک، به صورت جریان برق یکنواخت و مستقیم اجرا می شوند. در واقع این باتری ها برای قفل های دیجیتال بسیار عالی هستند. شما می توانید با خرید بهترین مدل از باتری های مناسب قفل هوشمند از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. نگران نوسانات این باتری ها نباشید. نوسانات به قدری نیست که مشکل ساز شود. دقت کنید که به طور کلی میزان برق باتری های موجود در دستگاه ها در زمان اتمام اعلام می شود.

قفل هوشمند

سوالات رایج

آیا باتری های مخصوص قفل عمر مفید دارند؟

بله. معمولاً هر باتری تا زمان مشخصی کار می کند. دقت کنید که موقعیت باتری ها بر اساس شرایطی که دارند در نظر گرفته می شوند. باتری هایی که قابلیت شارژ دارند می بایست موقعیت خاص خود را داشته باشند. این باتری ها بر اساس مدل بندی خود اجرا می شوند. البته که ساختار متفاوت برای باتری ها روی عمر مفیدشان تاثیرگذار است.

چطور می توان از قیمت باتری های قفل دیجیتال اطلاعات کسب کرد؟

قیمت باتری های قفل دیجیتال بر اساس مدل قفل سنجیده می شود. قفل هایی که از نظر عملکرد شرایط خاص دارند معمولاً سبک و مدل بندی های مربوط به خود را دارند و مشاوران فروش در این زمینه به شما کمک می کنند. دقت کنید که این باتری ها بر اساس سبک و مدل بسیار عالی هستند.

چه باتری برای قفل کارتی مناسب است؟

قفل های کارتی به طور کلی شامل 4 عدد باتری هستند اما گاهی نیز این تعداد به 8 مورد می رسد. دقت داشته باشید که این باتری ها بر اساس سبک اجرایی در نظر گرفته می شوند. باتری های دیجیتالی به طور کلی بر اساس موقعیتی که دارند بررسی می شوند. این موضوع سبب می شود که شرایط خاص برای قفل کارتی وجود داشته باشد. سبک و مدل باتری که برای قفل کارتی اجرا می شود بسیار مهم است. این قفل ها بر اساس طراحی خود به بهترین نحو تقسیم شده اند. سبک و مدل های مخصوص در این زمینه بر اساس برند نیز دسته بندی می شوند.

برخی از باتری ها قابلیت تعویض دارند. برخی دیگر به صورتی طراحی شده اند که قابلیت تعویض نداشته اما شارژ می شوند. بهتر است که برای خرید باتری های مخصوص قفل کارتی همه جوانب سنجیده شود. دقت کنید که باتری هایی که خریداری می کنید باید از نظر نوع عملکرد نیز مناسب باشند. برخی از باتری ها عملکرد مناسبی ندارند و این موضوع سبب می شود که ساختار باتری ها متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *