آیا می توان قفل دیجیتال را هک کرد؟

هک کردن قفل دیجیتال شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد اما اینطور نیست. به طور کلی این قفل ها بر اساس موقعیتی که دارند بهتر اجرا می شوند. قفل های دیجیتال از نظر سبک اجرایی بی نظیر هستند. این قفل ها را می توانید طبق سطح نیاز خود دسته بندی کنید. از یاد نبرید که سیستم اجرایی قفل دیجیتال به نسبت سال های گذشته دستخوش یک سری تغییرات بوده است و این موضوع سبب می شود که برخی از افراد به سطح ایمنی این قفل ها شک داشته باشند که این تصور به کل اشتباه است.

سیستم اجرا شده روی قفل دیجیتال

قفل دیجیتال کارتی که برای هتل ها استفاده می شود قابلیت هک دارد. شاید از خود سوال کنید که چطور ممکن است این قفل ها هک شوند حقیقت این است که پژوهش های زیادی روی قفل دیجیتال کارتی صورت گرفته است و مشخص شده که نمی توان گفت احتمال هک شدن این قفل ها صفر است. در واقع شرایطی فراهم است که بتوانید جلوی ورود دزدها را بگیرید اما شرایط برای هک کردن این قفل ها نیز وجود دارد. به طور کلی سیستم های هوشمند درب های الکترونیکی توسط تیم امنیتی ارزیابی می شود. دقت کنید که سیستم مورد آزمایش در هتل های زیادی در سراسر دنیا در حال اجرا هستن که می توانند روی همه درب ها اجرا شوند.

سیستم مورد آزمایش در هتل ها به طور کلی روی قفل های دیجیتال اجرا شده اند و سطح امنیت نیز بیش از 90 درصد اعلام شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این سیستم ها از نظر سطح اجرایی بی نظیر هستند و به طور کلی می توانند ساختار حرفه ای داشته باشند. در یک بررسی کلی مشخص شده است که شما برای اجرای این سیستم ها روی قفل می بایست یک سری موارد را در نظر بگیرید.

هک کردن قفل دیجیتال

در چه صورت قفل دیجیتال هک می شود؟

هک شدن قفل دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی کسانی که قصد دارند از این قفل ها استفاده نمایند می بایست به یک سری نکات دقت کنند. مثلاً رمزی که برای این قفل ها اجرا می شود نباید به راحتی تشخیص داده شود. رمزی که انتخاب می کنید باید از نظر عملکرد بسیار عالی باشد. دقت کنید که این رمز ها به طور کلی بر اساس موقعیت کیبورد شما در نظر گرفته می شود. یک نکته دیگر این است که قفل های دیجیتالی که با رمز کار می کنند بهتر است که توسط تابع خیالی دسته بندی شوند.

تابع خیالی کمک می کند تا لو رفتن رمز به صفر برسد. دقت کنید که شما می بایست قبل و بعد از رمز اصلی خود یک سری رمز ها را وارد کنید و این رویکرد سبب می شود که رمز مورد نظر شرایط بهتری داشته باشد. رمز هایی که مورد استفاده قرار می گیرند از نظر عملکرد بسیار عالی هستند. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که رمز های مربوط به قفل های رمزی می بایست ترکیبی در نظر گرفته شود.

کدام قفل دیجیتال قابلیت هک ندارد؟

قفل های بیومتریک تشخیص چهره یا اثر انگشتی معمولاً قابلیت هک ندارند. به طور کلی این قفل ها به شکلی اجرا می شوند که شما بر اساس موقعیت اثر انگشت یا تشخیص چهره که از قبل در پایگاه داده ذخیره شده است قفل را اجرا کنید. از یاد نبرید که این قفل ها بر اساس موقعیتی که دارند درجه بندی می شوند. قفل های دیجیتال معمولاً از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند. مدل های اثر انگشتی بهترین انتخاب برای شما محسوب می شوند. این مدل ها را می توانید بر اساس سبکی که قفل دارد بررسی کنید. از یاد نبرید که این قفل ها قیمت نسبتاً گران تری به نسبت مدل های معمولی دارند. یک موضوع مهم دیگر این است که قفل های اثر انگشتی در سال های اخیر بسیار دستخوش تغییرات بوده اند.

دقت کنید که قابلیت هک برای این قفل ها نیز به صورت کاملاً حرفه ای ارزیابی می شود. در بهترین شرایط قفل های دیجیتال را نمی توان هک کرد و این عملکرد سبب می شود که این قفل ها قابلیت اجرایی خاص خود را داشته باشند. یک موضوع مهم دیگر این است که قفل های دیجیتال معمولاً ساختار دو بخشی دارند. این ساختار سبب می شود که هک کردن قفل ها با مشکل روبرو شود و هرگز شرایط هک وجود نداشته باشد.

آیا می توان قفل دیجیتال را هک کرد؟

سوالات رایج

چطور می توان بهترین قفل دیجیتال را انتخاب کرد؟

اگر فروشگاهی که از آن خرید می کنید معتبر باشد قطعاً قفل دیجیتال که به دست شما می رسد با کیفیت است. این قفل ها از نظر سبک اجرایی و عملکرد بسیار عالی هستند. قفل دیجیتال می تواند در بهترین شرایط سبک های متنوعی داشته باشد که با خرید از یک فروشگاه معتبر می توانید آن را تهیه کنید.

قیمت بهترین قفل دیجیتال چقدر است؟

قیمت ها برای قفل دیجیتال متفاوت است. قفل هایی که از نظر ایمنی شرایط خوبی دارد به طور کلی قیمت گذاری مخصوصی را شامل شده است. قفل های دیجیتال به طور کلی ساختار چند بخشی دارند. این قفل ها را می توانید به صورت چند بخشی خریداری کنید. دقت کنید که قفل های دیجیتال از نظر سبک اجرایی شامل بخش بندی های مخصوصی می شوند که برخی از آنها ارزانتر هستند.

آیا برای خرید قفل دیجیتال می توان مدل های ترکیبی را انتخاب کرد؟

برای خرید بهترین مدل از قفل دیجیتال می بایست سبک های ترکیبی را انتخاب کنید. این سبک ها شامل رمزی و اثر انگشتی و همینطور چندمنظوره هستند که امنیت بالایی دارند. مدل های ترکیبی یک تیر و دو نشان هستند و شرایط هک شدن آنها نیز بسیار کم است. این کیف ها را می توانید با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید. قفل این قفل ها در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است و محصولات متفاوتی جایگزین آن شده اند. در خرید خود همه جوانب را بسنجید و سعی کنید بهترین گزینه را خریداری کنید. شما می توانید قفل دیجیتالی را انتخاب کنید که دارای سیستم اجرایی متنوعی باشد که از نظر امنیت بسیار عالی است. در خرید این قفل ها می توانید شرایط متفاوتی را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *