کاربرد قفل الکترونیکی کد دار درب

از قفل الکترونیکی کد دار درب می توان برای منزل استفاده کرد و روال عبور و مرور را بسیار آسانتر می کند. این قفل ها به طور کلی امنیت بیشتری به منزل شما می دهند و دارای سیستم های اجرایی خاصی هستند. درب های ضد سرقت امن ترین نوع درب محسوب می شوند و به طور کلی به سادگی به واسطه کارت یا کد مخصوص باز و بسته خواهند شد.

قفل الکترونیکی کد دار درب چیست؟

بسیاری از افراد سوال می کنند که قفل الکترونیکی کد دار درب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ دقت کنید که این قفل ها دارای کد یا رمز مخصوص هستند به طوری که وقتی رمز عبور به واسطه ریموت یا موبایل وارد می شود، درب آپارتمان باز شده و همینطور شرایط به صورتی است که این قفل ها برای اداره جات و هتل ها نیز استفاده می شود. کدها منحصر به فرد هستند. به این معنی که کد برای یک قفل و در شرایط خاصی تعریف شده است و دیگر نیازی به تعریف کد برای شرایط دیگر نخواهد بود. مثلاً برای شما پیش آمده است که از درب خارج می شوید و درب بسته می شود و ناگهان یادتان می آید که کلید را بر نداشته اید. در این حالت می توانید اگر از قفل الکترونیکی کد دار درب استفاده کنید به سادگی می توانید کد مخصوص را وارد کنید و پشت در نمانید.

کاربرد قفل الکترونیکی کد دار درب

نکات مهم در خرید قفل الکترونیکی کد دار درب

بسیاری از افراد هنوز نمی دانند که بهترین قفل الکترونیکی کد دار درب کدام است و شامل چه ویژگی های مثبتی می شود. مثلاً برخی از افراد به سراغ قفل الکترونیکی کد دار درب ارزان قیمت می روند. این قفل ها شاید قیمت ارزانی داشته باشند اما پس از مدتی از کار می افتند و مشکل ساز می شوند. نکته دیگر این است که به طور کلی قفل الکترونیکی کد دار درب باید دارای نماد اجرایی مخصوصی باشد. یعنی شما می بایست قفل را به واسطه کدی که دارد اجرا کنید. کدهای دیگر می بایست از قبل برای قفل تعریف شوند در غیر این صورت مسئله ساز می شوند. دقت کنید که قفل های الکترونیکی هر یک از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند. مثلاً برخی از قفل ها به قدری ایده آل اجرا شده ان که می توان گفت برای مدت های طولانی استفاده می شوند.

عملکرد آسان و سریع قفل ها نیز از دیگر ویژگی هایی است که باید مدنظر قرار دهید. مثلاً می بایست بدانید که این قفل ها در کمترین زمان ممکن چطور عمل می کنند. می بایست به سیستم ضد سرقت قفل ها اطمینان داشته باشید. بهتر است با این واقعیت روبرو شوید که در این قفل ها از چه سیلندرهای پیشرفته ای استفاده شده است. هرچه نوع سیلندرها قوی تر باشد می تواند اجرای بهتری را فراهم سازد. امنیت خانه و کسب و کار به واسطه این قفل ها به بهترین نحو صورت می گیرد. سیلندرهای پیشرفته هر یک دارای مکانیزم های مخصوص هستند که می توانند امنیت بالایی فراهم سازند.

متریال بدنه برای قفل الکترونیکی کد دار درب بسیار مهم است. اگر بدنه قفل با یک ضربه ساده دچار مشکل شود دیگر نمی توان انتظار داشت که قفل دوام بالایی داشته باشد. پس به این نکته دقت کنید که به طور کلی قفل های الکترونیکی باید از نظر بدنه ایمن باشند. ایمن سازی بدنه قفل ها باید به شکلی باشد که بتواند در مواقع مشکل ساز بهترین شرایط را ایجاد کند. یک نکته دیگر که باید مدنظر قرار دهید این است که به طور کلی قفل های الکترونیکی هر یک دارای رمز ورود مخصوص هستند. این رمز در حالت رندوم و تابع خیالی نیز اجرا می شود.

قفل الکترونیکی کد دار

آیا نیاز به خرید قفل الکترونیکی کد دار درب ریموتی است؟

وجود یا عدم وجود ریموت برای قفل های الکترونیکی از موضوعاتی است که شاید بسیاری از افراد برایشان عجیب باشد. به طور کلی ریموت ها برای قفل های الکترونیکی در دسته بندی های مخصوصی قرار می گیرند. برخی از ریموت ها برای ادارات و یا پارکینگ ها مناسب است. برخی دیگر از ریموت ها هستند که از نظر اجرایی چندان مناسب برای مکان های مختلف نیستند. ارزیابی ها اینطور مشخص می کند که اگر نیاز به قفلی دارید که ریموت مخصوص داشته باشد باید قفل مورد نظر را با کیفیت بالا خریداری کنید. خرید قفل با کیفیت پایین قطعاً مسئله ساز می شود.

آیا وجود تابع خیالی برای قفل الکترونیکی کد دار درب یک آپشن است؟

قطعاً همینطور است! شما نیاز به قفلی دارید که بتوانید با خیال راحت کد را وارد کنید. اگر کد توسط شخص دیگری برداشته شود و یا لو برود عملاً قفل الکترونیکی کد دار درب هیچ فایده ای نخواهد داشت. دقت کنید که قفل های الکترونیکی کد دار به طور کلی بر اساس سبک قفل سنجیده می شوند. یک نکته دیگر این است که معمولاً برخی از قفل ها با تابع خیالی 6 رقمی سازگار هستند و تعداد رقم های بیشتر برای این قفل ها مسائل خاص خود را به همراه دارد.

در نظر داشته باشید که قفل های الکترونیکی کد دار درب می توانند با تابع خیالی خود یکی از بهترین محصولاتی باشند که خریداری می کنید.

قفل الکترونیکی کد دار درب

نتیجه گیری

در نهایت دو موضوع مهم در خصوص خرید قفل الکترونیکی کد دار درب مطرح است. موضوع اول این است که قفل های الکترونیکی دارای مکانیزمی هستند که با برق یا باتری کار می کنند. بنابراین کیفیت باتری به کار برده شده برای این قفل ها بسیار مهم است. موضوع دیگر این است که این قفل ها می توانند از نظر ساختار قوی باشند. ساختار قفل ها معمولاً وابسته به نوع قفل متفاوت است. گاهی دیده می شود که قفل از نظر بدنه قوی است اما سنسورهای به کار برده شده چندان مناسب نیستند. در نهایت بهتر است محصولی را خریداری کنید که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بسیار عالی باشد و بتواند یک انتخاب خوب و اصولی محسوب شود. در بررسی های صورت گرفته اینطور به نظر می رسد که قفل هایی که از برندهای شناخته شده اند قطعاً بیشتر مورد تایید قرار می گیرند و دوام بیشتری دارند. این موضوع سبب کاهش هزینه ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *