قفل دیجیتال درب ضد سرقت دیجی کالا

قفل دیجیتال درب ضد سرقت نباید با چند ضربه کاری توسط مته دچار آسیب شود. این موضوعی است که بارها در مورد قفل دیجیتال درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است. البته که این شرایط برای بسیاری از برندها مدنظر قرار گرفته است و می تواند اثربخش باشد.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت دارای صفحه کلید

اگر قصد خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت با صفحه کلید مخصوص هستید پیشنهاد ما به شما این است که به کیفیت صفحه کلید دقت کنید. مثلاً نکته مهم که باید بدانید این است که صفحه کلید نباید بر اساس ضربه و یا گرما و رطوبت دچار مشکل شود. این موضوع برای قفل دیجیتال درب ضد سرقت یک مشکل بزرگ خواهد بود. دقت کنید که به طور کلی صفحه کلید قفل دیجیتال درب ضد سرقت باید به شکلی طراحی شود که دارای سیستم اجرایی مخصوصی باشد. صفحه کلید باید به شکلی طراحی شود که شخص بتواند به راحتی با لمس ساده اقدام به وارد کرد رمز نماید. بنابراین بسیار مهم است که سنسورهای حرارتی دقت بالایی داشته باشند. قفل دیجیتال درب ضد سرقت رمزی که دارای صفحه کلید است معمولاً می بایست از نظر نورپردازی نیز ارزیابی شود. یعنی نور زیر صفحه کلید باید مناسب و قابل قبول باشد.

اگر صفحه کلید مورد نظر دکمه ای باشد نباید در دراز مدت دچار آسیب شود. دقت کنید که به طور کلی صفحه کلیدهایی که دکمه ای هستند دیگر از سنسورهای حرارتی در آنها استفاده نشده است و کاربر با فشار دادن دکمه می تواند به سادگی رمز مورد نظر را وارد کند.

قفل دیجیتال درب

قفل دیجیتال درب ضد سرقت دارای صفحه ضربه گیر

یکی از موضوعاتی که برای قفل دیجیتال درب ضد سرقت مدنظر است وجود صفحه ضربه گیر است. صفحه ضربه گیر به طور کلی به چهارچوب درب وصل می شود. در واقع ضربه گیرها برای این طراحی شده اند که امنیت لازم را فراهم سازند. ضربه گیرها معمولاً از جنس فوق العاده قدرتمند هستند. ضربه گیرها می توانند جلوی مشکلات مختلف را بگیرند. مثلاً نیاز است که از پیچ های خاصی برای نصب قفل استفاده شود. پیچ هایی که قدرت بیشتری دارند و می توانند از نظر مقاومت نیز بسیار عالی باشند.

قابلیت کنترل از راه دور قفل دیجیتال درب ضد سرقت

یکی از مهمترین قابلیت هایی که برای قفل دیجیتال درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است، کنترل از راه دور است. دقت کنید که به طور کلی اگر به سایت دیجی کالا نیز سر بزنید متوجه می شوید که بیشتر نظرات مثبت برای کنترل از راه دور قفل دیجیتال درب ضد سرقت است. قفل دیجیتال درب ضد سرقت که دارای کنترل صوتی و ارائه گزارشات دسترسی و بلوتوث است می تواند ساختار قابل توجهی داشته باشد. وجود حصار جغرافیایی نیز بخش مهمی است که باید بررسی شود.

قابلیت کنترل از راه دور به منظور ترجمه سیگنال های قفل به روتر طراحی شده اند. این سیستم ها دارای یک آداپتور مخصوص هستند که به صورت مستقل و ویژه کار می کنند. قفل دیجیتال درب ضد سرقت معمولاً در برابر هک شدن مقاومت بالایی دارد. این سایت ها از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند هستند. از سوی دیگر نیاز به خرید سخت افزار اضافی معمولاً وجود ندارد اما گاه بسته به موقعیت درب شما نیاز به خرید یک سری قطعات اضافی است.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت معمولاً به نسبت مدل های معمولی گرانتر هستند. این قفل ها ویژگی های کنترل از راه دور دارند و محدودیت فاصله نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت با حسگرهای اتوماتیک

قفل دیجیتال درب ضد سرقت به واسطه یک سری حسگرهای مخصوصی طراحی شده است. این قفل ها به طور کلی دارای سیستم اتوماتیک خاصی هستند. قفل اولیه و کلیدها در موقعیت مخصوصی نگهداری می شوند و نیاز به جایگزینی نخواهد بود. ضریب امنیتی برای این سبک از قفل ها معمولاً بالا است. هرچه سطح امنیتی بیشتر باشد می توان گفت که گزینه خوبی برای اجرا محسوب می شود. قفل اولیه به کار برده شده برای درب ها نسبت به مته زدن و شکستن می بایست بسیار مقاوم باشند. عملکردهای هوشمند برای این سبک از قفل ها نیز بسیار مهم است. برخی از مدل ها دارای مغزی های مخصوص هستند یعنی به واسطه کلید در بخش صفحه کلید یا پین کار می کنند.

سوالات رایج

سیلندرهای به کار رفته برای قفل ضد سرقت چه اهمیتی دارد؟

در این قفل ها سیلندرها می ایست دارای پیکربندی مخصوصی باشد. دقت کنید که استفاده ا سیلندرهای آب یده و فولادی سبب می شود که سطح امنیت بیشتر شود. به طور کلی قفل های ضد سرقت دارای درجه های خاصی هستند. درجه به کار برده شده برای این قفل ها نیز بر اساس میزان نفوذ به داخل خانه سنجیده می شود.

قیمت قفل ضد سرقت بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت ها متفاوت هستند. برخی از قفل ها قیمت گران تری دارند. برخی به شکل کاملاً خاص طراحی شده اند که قطعاً روی قیمت تاثیر می گذارد. از سوی دیگر قفل های درجه یک معمولاً هم دوام بیشتری دارند و هم از نظر اجرا بسیار عالی هستند. قفل های ضد سرقت در سال های اخیر بسیار متنوع طراحی شده اند. هر یک از این قفل ها بر اساس مدل بندی های مخصوصی سنجیده می شوند. البته شما می توانید قفل های ارزانتر را خریداری کنید و این موضوع بستگی به نیاز خودتان دارد.

فناوری به کار برده شده برای قفل ضد سرقت چیست؟

قفل های ضد سرقت دارای فناوری های به روز هستند به طوری که قفل به سادگی به اسمارت فون ها و سایر گوشی ها وصل می شوند. البته که اجرای سیستم وای فای نیز برای این قفل ها ارزیابی شده است. قفل هوشمند کمک می کند تا مشکلات امنیتی داخل منزل به حداقل برسد. در نهایت نیز روی کیفیت کار تاثیر می گذارد. این قفل ها دارای ساختار مخصوص و بی نظیری هستند که سبب می شود کار به بهترین نحو اجرا شود.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت دیجی کالا

نتیجه گیری

برای خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت به سیستم امنیتی، صفحه کلید، دکمه ها، نوع نصب و همینطور فناوری به کار برده شده دقت داشته باشید و جوانب را بسنجید. با خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت دیجی کالا و به صورت آنلاین طبیعتا اطلاعات کامل قفل را لمس نخواهید کرد پس به نمایشگاه قفل دیجیتال دژین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *