قفل الکترونیکی درب شیشه ای مناسب طلافروشی و بانک

قفل الکترونیکی و دیجیتال تنها برای درب های چوبی و فلزی طراحی نشده اند. این قفل ها برای درب های شیشه ای نیز عملکرد خوبی  دارند. تنوع قفل الکترونیکی درب شیشه ای بسیار زیاد است و برای مکان هایی مانند بانک ها و ادارات که درب شیشه ای دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. قفل های الکترونیکی شیشه ای به طور کلی گزینه خوبی برای درب های شیشه ای و طلا فروشی یک انتخاب کاملاً ایمن هستند.

قفل الکترونیکی درب شیشه ای

مشخصات فنی قفل الکترونیکی درب شیشه ای

یکی از ویژگی های جالبی که برای قفل الکترونیکی درب شیشه ای وجود دارد سیستم ریموت تیک تاک است. این دستگاه به واسطه دستگاه اکسس کنترل کار می کند. از سوی دیگر این قفل ها روی شیشه های سکوریت نصب می شوند. کارکرد این قفل ها با اتصال به برق صورت می گیرد. این قفل ها قابلیت نصب روی درب های تک لنگه و دو لنگه را دارند. یک موضوع مهم دیگر این است که این قفل ها قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد را دارند. اجرای این قفل ها نیاز به براکت ندارد. تحمل فشار نیز تا 500 کیلوگرم ارزیابی شده است. این قفل ها دارای براکت یو شکل برای روی قسمت قفل هستند. قفل درب شیشه ای یا میرال نوعی قفل از نوع شفتی محسوب می شود. این قفل ها نیاز به سوراخ کاری روی درب شیشه ای ندارند. یعنی به راحتی قابل نصب هستند. از این قفل ها برای برقی کردن درب طلا فروشی استفاده می شود و در مدل های کارتی و رمزی عرضه شده اند.

بهترین ویژگی قفل الکترونیکی درب شیشه ای

بهترین ویژگی قفل الکترونیکی درب شیشه ای این است که براکت ها روی قفل سوار هستند یعنی نیاز به برش کاری درب شیشه ای نخواهد بود. قفل به صورت کاملاً محکم روی درب سفت می شود. براکت های قفل برقی شیشه ای سکوریت دارای یک لاستیک اخلی هستند که روی شیشه نصب می شوند. این قفل ها به طور کلی در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم هستند. قفل الکترونیکی درب شیشه ای بدون قاب یا کتیبه طراحی شده است. درب های شیشه ای با لنگه شیشه ای ثابت ارزیابی می شود. این قفل ها یکی از جدیدترین انواع قفل های برقی مگنتی هستند. به صورت کلی نوع قفل بر اساس جنس شیشه سنجیده می شود.

برخی از مدل های قفل الکترونیکی درب شیشه ای، دارای ریموت کنترل هستند. یعنی فروشنده به واسطه ریموت کنترل می تواند شرایط قفل را تعیین کند. درب به محض ورود مشتری از پشت قفل می شود. این روال برای طلافروشی ها بسیار مهم است. برای خروج نیاز است که فروشنده دستور باز شدن قفل درب را بدهد.

این قفل ها دارای قسمت اصلی و صفحه مقابل هستند هر دو سبمت نیز دارای براکت u شکل بوده که روی قفل نصب شده اند.

قسمت اصلی قفل شیشه ای روی قسما ثابت درب و صفحه مقابل آن روی بخش متحرک نصب می شود. این قفل ها تا پانصد کیلوگرم را تحمل می کنند. قفل برقی درب شیشه ای برای درب های شیشه ای سکوریت و میرال بدون فریم و فریم دار اجرا می شوند.

قفل مناسب طلافروشی

قفل الکترونیکی درب شیشه ای از نوع کارتی

برخی از مدل های پرفروش قفل الکترونیکی درب شیشه ای مربوط به سبک های کارتی است. یعنی دستگاه به واسطه کارت کار می کند. کارت ها از نوع لمسی و یا فاصله ای طراحی شده اند. در واقع فقط شخص به واسطه کارت مورد نظر میتواند درب شیشه ای را باز کند. این کارت ها در برابر رطوبت و ضربه بسیار عالی طراحی شده اند و دچار آسیب یا ساییدگی نمی شوند. نوع کارت rfid بهترین گزینه برای خرید قفل الکترونیکی کارتی محسوب می شود. این کارت به واسطه الگوریتم های اجرایی با نزدیک شدن به قفل سبب باز شدن درب می شود و دیگر نیاز به اجرای کارت در شیار مورد نظر نیست.

قفل درب شیشه ای از نوع رمزی

قفل الکترونیکی درب شیشه ای از نوع رمزی نیز عرضه می شود که طرفداران خاص خود را دارد. رمزی که برای قفل انتخاب می شود توسط الگوریتم های قفل کدگذاری شده و کد مورد نظر توسط هیچ سارقی تشخیص داده نمی شود. تنوع قفل درب شیشه ای رمزی به نسبت مدل های دیگر بیشتر است و از دسته قفل های با کیفیت محسوب می شود. دقت کنید که مدل های رمزی به صورت رندوم و طرح سرقت ارزیابی می شود.

قفل الکترونیکی درب

سوالات مهم

آیا قفل الکترونیکی درب شیشه ای برای منزل نیز مناسب است؟

بله اگر فضایی در منزل شما با درب شیشه ای طراحی شده است قفل الکترونیکی درب شیشه ای بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. البته شما می توانید مدل رمزی یا کارتی را طبق نیاز خود انتخاب کنید.

آیا قفل الکترونیکی برای هر نوع دربی مناسب است؟

معمولاً قفل های دیجیتالی که برای درب های شیشه ای اجرا می شوند بر اساس ضخامت درب تعیین می شوند اما تنوع به قدری زیاد است که انتخاب را آسان می کند. شما می توانید در خرید خود این موضوع را لحاظ کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دوام قفل الکترونیکی درب شیشه ای چقدر است؟

معمولاً قفل الکترونیکی درب شیشه ای به نسبت سایر قفل ها دوام بالایی دارد اما این موضوع بستگی به برند محصول و کیفیت آن خواهد داشت. از یاد نبرید که قفل الکترونیکی درب می تواند هم قابلیت اجرایی خوبی داشته باشد و هم از نظر سبک اجرایی متنوع در نظر گرفته شود. در بهترین شرایط درب های شیشه ای می توانند ساختار قابل قبول خود را داشته باشند.

نتیجه گیری

شما می توانید قفل الکترونیکی درب شیشه ای را به صورت اینترنتی و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این محصول در تعرفه های متفاوت عرضه می شود و شرایطی فراهم است تا خرید به بهترین نحو صورت بگیرد. قفل های الکترونیکی با برندهای ایرانی نیز طرفداران خاص خود را دارند. شما می توانید در خرید خود بهترین ها را انتخاب کنید بدون اینکه درگیر هزینه اضافی شوید. البته که دست شما در انتخاب طرح و مدل نیز باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *