قفل درب کارتی سامسونگ با مکانیزم پیشرفته

سری جدید از قفل درب کارتی سامسونگ با کیفیت بی نظیر عرضه شده است. این قفل به واسطه برند معتبر خود توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. در سری جدید قفل درب کارتی سامسونگ از مکانیزم اعلام سرقت استفاده شده است. نوع کارتها بسیار حرفه ای تر از قبل طراحی شده اند.

ویژگی های سری جدید قفل درب کارتی سامسونگ

یکی از ویژگی های جالبی که قفل درب کارتی سامسونگ دارد این است که قابلیت روشن شدن دکمه ورود با صدا یا بدون صدا دارد. در واقع این مدل از قفل ها سبب می شوند که اگر شخصی غیر از شخص اصلی بخواهد وارد منزل یا شرکت شود، قفل به صدا در می آید و در نهایت به صورت کاملاً حرفه ای اعلام خطر می کند.

در مورد کارت مدل جدید قفل کارتی باید گفت که این بار از مکانیزم خاصی برای تولید کارت استفاده شده است. این مکانیزم به طور کلی سبب می شود تا کارت از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده باشد. دقت کنید که این کارت ها به صورت ضد آب و ضد آتش طراحی شده اند. یعنی خیس نمی شوند، رطوبت روی کیفیت کارتها تاثیری ندارد. حرارت سبب ذوب شدن یا سوختن کارت ها نمی شود. نوع قفل به کار برده شده نیز بسیار خاص است.

قفل درب کارتی سامسونگ

این قفل ها از نظر سبک اجرایی بی نظیر هستند. به طور کلی قفل های درب کارتی سامسونگ از هر نظر به شکل کاملاً ایده آل طراحی شده اند. دقت کنید که قفل های کارتی معمولاً به دو سبک اجرا می شود. سبک اول کشیدن کارت در شیار مخصوص است. این کارت ها پس از مدتی دچار ساییدگی می شوند. سری جدید قفل درب کارتی سامسونگ با کارت های غیر متصل طراحی شده اند. یعنی فقط کارت را به بخش اصلی نزدیک می کنید. کد روی کارت بر اساس سیستم پردازش قفل، پردازش می شود.

این کارت ها قابلیت کپی شدن ندارند. در صورتی که کارت را گم کنید می توانید سریعاً آن را بسوزانید و از کارت جدید استفاده کنید. به این ترتیب قفل درب کارتی سامسونگ بهترین گزینه برای شرکت ها محسوب می شود.

قفل درب کارتی سامسونگ تا چند عدد کارت را پوشش می دهد؟

معمولاً قفل درب کارتی سامسونگ می تواند تا 20 عدد کارت را شناسایی کند. به این ترتیب برای شرکت ها و هتل ها بهترین گزینه محسوب می شود. البته که قفل های کارتی برای درب کمد باشگاه ها و استخرها نیز استفاده می شود. این سبک از قفل ها نصب آسانی دارند. از سوی دیگر به نسبت مدل های اثر انگشتی قیمت مناسب تری دارند. در بهترین شرایط می توانید قفلی را خریداری کنید که از نظر کیفیت شرایط مخصوص خود را داشته باشد. راحتی و آسانی از مهمترین ویژگی های قفل درب سامسونگ محسوب می شوند.

قفل کارتی سامسونگ

اتصال تلفن همراه به قفل درب کارتی سامسونگ

یکی از ویژگی های مهم قفل درب کارتی سامسونگ این است که شرایط اتصال به تلفن همراه را دارند. یعنی شما می توانید سیستم هشدار ورود و خروج را روی قفل اجرا کنید و در تلفن همراه خود مشاهده نمایید. یک موضوع پر اهمیت دیگر که باید بدانید این است که کنترل ورود و خروج توسط این قفل ها به بهترین نحو صورت می گیرد. قفل ها به صورت خودکار طراحی شده اند. قفل های خودکار از نظر سبک اجرایی خاص و متنوع هستند. یعنی اگر یادتان رفت که درب را قفل کنید پس از زمان مشخصی درب به صورت اتوماتیک قفل می شود. این موضوع سبب می شود که خیالتان از بابت امنیت محل زندگی کاملاً جمع باشد.

مشخصات فنی قفل درب کارتی سامسونگ

ابعاد قفل درب کارتی سامسونگ معمولاً استاندارد در نظر گرفته می شود. این قفل ها هم روی درب های چوبی و هم درب های فلزی اجرا می شود. در زمان خرید قفل درب کارتی سامسونگ در ابتدا بهتر است که قطر درب شما مشخص شده باشد و سپس مدل مورد نظر را انتخاب کنید. معمولاً وزن این قفل ها کمتر از 5 کیلوگرم است یعنی نمی توان آنها را در لیست قفل های سنگین وزن قرار داد اما به هر حال نیاز به پیچ و مهره برای اجرا دارند.

نحوه باز شدن درب توسط قفل درب کارتی سامسونگ به واسطه کارت های مخصوص صورت می گیرد که کارت های rfid بهترین گزینه محسوب می شوند. جنس بدنه این قفل ها بسیار خاص است یعنی نوع بدنه قفل به صورتی است که شما می توانید با خیال راحت آن را نصب کنید چون نه دچار شکستگی می شود و نه زنگ می زند.

قفل درب کارتی سامسونگ با مکانیزم پیشرفته

سوالات مهم

جنس بدنه قفل درب کارتی سامسونگ از چیست؟

معمولاً از فولاد ضد زنگ و یا استیل و همینطور آلومینیوم مرغوب برای بدنه قفل سامسونگ استفاده می شود. این موضوع بستگی به مدل قفل دارد. برخی از قفل ها از نظر نوع بدنه شرایط خاصی دارند. البته که هر یک از قفل ها بر اساس کیفیت خود قیمت گذاری می شوند.

چرا قیمت قفل سامسونگ گران است؟

برند سامسونگ از دسته برندهای لوکس و معتبر در دنیا شناخته شده است و بخشی از گرانی قفل درب کارتی سامسونگ به واسطه برند آن است. البته کیفیت متریال به کار رفته در قفل نیز بی تاثیر نخواهد بود. در هر صورت این قفل ها دارای سیستم های اجرایی بی نظیری هستند.

کدام مدل از قفل درب کارتی سامسونگ برای منزل من بهتر است؟

این موضوع بستگی به درب منزل شما دارد. در این راستا می توانید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید و سوالات خود را بپرسید. همینطور می توانید از درب منزل خود عکس گرفته و واتساپ کنید.

جمع بندی

در بهترین شرایط می توانید قفل درب کارتی سامسونگ را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به صورت اینترنتی خریداری کنید. قیمت این محصولات بر اساس مدل، نوع عملکرد، نوع کارت، کیفیت قفل، نوع سنسورهای داخلی و مکانیزم و آپشن های مختلف در نظر گرفته می شود. دقت کنید که قفل های درب کارتی می توانند دسته بندی های مختلفی داشته باشند. یک نکته بسیار مهم این است که این قفل ها هم ساختار خوبی دارند و هم از نظر اجرایی مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *