قفل حیاطی کارتی درب آپارتمان

قفل حیاطی کارتی درب در واقع محصولی است که برای بستن درب حیاط روباز استفاده می شود به طور معمول درب حیاط به صورت دستی و اتوماتیک توسط پنل ورودی بسته می شود که با فشار دادن یک کلیک بر روی درب بازکن تصویری باز می شود. اما قفل درب حیاط در واقع محصولی کاملا متفاوت با سایر درب بازکن های حیاط می باشد زیرا این قفل کارتی درب حیاط ریموت دارای امکانات مختلفی می باشد که یکی از این ویژگی های خاص بازکردن درب بدون کلید است، این ویژگی را با ما بررسی کنید.

لوازم جانبی قفل حیاطی کارتی درب

  • شماره قفل
  • 5 عدد کلید کامپیوتر
  • مستر کارت
  • کنترل از راه دور
  • صفحه نصب و لوازم جانبی

قابلیت های فنی قفل حیاطی کارتی

قابلیت های فنی قفل حیاطی کارتی

در را با ریموت کنترل باز کنید

قفل درب حیاطی کارتی ویژگی منحصر به فردی دارد. یکی از این موارد باز کردن درب پاسیو با ریموت کنترل است. این قابلیت به گونه ای طراحی شده است که تنها با یک ریموت می توانید درب پاسیو را باز کنید. با این ویژگی جدید دیگر نیازی به حمل کلید ندارید.

در را با کارت باز کنید

برچسب ها یا کارت های قفل حیاطی کارتی لوازم جانبی اضافی برای باز و بسته کردن درب پاسیو شما هستند. سیستم RFID مجهز به درب مشکی به کاربر این امکان را می دهد که کارت جاسوسی یا تگ را در مقابل این درب سیاه نگه دارد و درب به صورت خودکار باز می شود.

درب را با کلید کامپیوتری باز کنید

این قفل کامپیوتر هوشمند دارای 5 کلید کامپیوتری است که کلیدهای کامپیوتری ضریب امنیتی بالاتری نسبت به کلیدهای معمولی دارند.

بدنه مقاوم در برابر خوردگی

از دیگر ویژگی های فنی قفل حیاطی کارتی، کلید کامپیوتر دارای قاب کاملاً مقاوم در برابر رطوبت، گرما و نور خورشید می باشد. بدنه این قفل ضد حریق و ریموت کنترل کاملاً آب بندی و ضد رطوبت بوده و کاربران این کنترل قفل می توانند سالیان سال بدون ایراد در رنگ بدنه و کیفیت بدنه از این محصول استفاده کنند.

قفل حیاطی ضد سرقت

قفل حیاطی ضد سرقت

یکی از مهمترین مزیت های قفل حیاطی کارتی داشتن کلید کامپیوتری ضد سرقت است که امنیت این ریموت برقی و قفل کارتی را بالا می برد و وجود سیستم های ریموت و RFID در قفل حیاطی کارتی که به شدت افزایش می یابد.

گارانتی قابل اعتماد دژین لاک

گارانتی یک ساله این شرکت برای سیم برق و قفل های ریموت یک امتیاز ویژه است، زیرا محصولات این کلاس معمولاً گارانتی ندارند. تولید کننده قفل حیاطی کارتی با ارائه کارت گارانتی یک ساله در بسته بندی محصول، تضمین کیفیت را به کاربران خود ارائه کرده است که در صورت بروز هر گونه مشکل، محصول تحت گارانتی شرکت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *