پر فروش ترین مدل های قفل الکترونیکی سامسونگ

قفل الکترونیکی چیست؟

امروزه با درگیری هایی که همه داریم پیش میاد که فراموش کنیم درب منزل را قفل کنیم و یا کلید را در خانه جا می گذاریم. با وجود قفل الکترونیکی دیگر نگران این مسائل نباشید. این قفل ها توسط جریان الکتریکی کار می کند. قفل الکترونیکی همان قفل دیجیتالی است که در بازار با نام های مختلف شناخته می شود. روش های دسترسی که قفل های الکترونیکی در اختیار شما قرار می دهند جایگزین بسیار مناسبی برای کلیدهای مکانیکی است. این مدل قفل ها امکان ورود توسط رمز، کارت و اثر انگشت را به شما می دهند.

یکی از محبوب ترین شرکت های سازنده قفل هوشمند درب، برند سامسونگ می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با پر فروش ترین مدل های قفل الکترونیکی سامسونگ آشنا کنیم.

قفل الکترونیکی سامسونگ shp-p50

یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین مدل های قفل سامسونگ، مدل shp-p50 می باشد. این قفل قابلیت شناسایی 50 عدد رمز و 50 عدد اثر انگشت را دارد. به همراه این قفل الکترونیکی 2 عدد کلید مکانیکی نیز به شما داده می شود تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید.

شاید برایتان سوال شود که با وجود دسترسی های امنی مثل اثر انگشت و رمز چرا باید به کلید مکانیکی احتیاج پیدا کنیم؟ گاهی پیش میاد که شما رمزتان را فراموش کرده اید و یا باتری قفل به اتمام رسیده و سر موقع آن ها را تعویض نکردید، در چنین شرایطی می توانید از کلید استفاده نمایید.

یکی از آپشن های ویژه این قفل الکترونیکی سامسونگ وجود قفل اتوماتیک است. هنگامی که درب منزل را ببندید، به صورت اتوماتیک درب منزل قفل می شود و با هل دادن درب باز نخواهد شد.

این قفل مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی است و مغزی آن دو زبانه می باشد. shp-p50 تک رنگ و مشکی می باشد.

قفل سامسونگ p50

قفل الکترونیکی سامسونگ shp-dp728

به جرئت می توان گفت پر فروش ترین قفل در برند سامسونگ قفل dp728 می باشد. این قفل الکترونیکی مجهز به سه نوع دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت می باشد. شما می توانید به این قفل تا 20 عدد کارت، 100 عدد اثر انگشت و یک رمز بین 4 تا 12 رقم را شناسایی نمایید. از دیگر آپشن های آن می توان به رمز ادمین، قفل اتوماتیک، حریم خصوصی، سیستم های آلارم هشدار ضد سرقت، سنسور ir و … اشاره کرد.

این قفل سامسونگ را می توانید به صورت آپشنال یعنی با اضافه کردن کیت های مخصوص به خود به خانه هوشمند و آیفون نیز متصل کنید. همچنین می توانید آن را از راه دور توسط اپلیکیشن های موبایل نیز کنترل کنید. این قفل دارای 4 رنگ طلایی، بژ، نقره ای و قهوه ای می باشد.

قفل الکترونیکی سامسونگ

قفل الکترونیکی سامسونگ shp-dr719

یکی از زیباترین قفل های برند سامسونگ قفل الکترونیکی dr719 می باشد. این قفل قابلیت شناسایی 100 عدد رمز، 100 عدد کارت و 100 عدد اثر انگشت را دارد. این قفل دارای 5 عدد کلید مکانیکی نیز می باشد. حدودا یک هفته قبل از اتمام شارژ باتری های قفل روی سیستم به شما آلارم اتمام باتری داده می شود. در صورتی که به آن توجه نکنید و شارژ باتری ها به پایان برسد دیگر نمی توانید درب را باز نمایید و نیاز به کلید مکانیکی پیدا می کنید. البته یک راه دیگر هم وجود دارد، شما می توانید با نزدیگ کردن یک عدد باتری کتابی 9 ولتی درب را باز کنید سپس بارتی های آن را عوض کنید.

از دیگر ویژگی های این قفل الکترونکی می توان به رمز ادمین، حریم خصوصی و آلارم های هشدار امنیتی اشاره کرد. این قفل الکترونیکی به رنگ طلایی می باشد.

قفل دیجیتال dr719

تا این جا 3 مدل از قفل های سامسونگ با دستگیره پول و پوش را برایتان شرح دادیم، در ادامه چند مدل از قفل های پرفروش با دستگیره ساده سامسونگ را معرفی می نماییم.

قفل الکترونیکی سامسونگ shp-h30

قفل سامسونگ h30 قابلیت شناسایی 9 رمز بین 4 تا 12 رقم، 100 عدد اثر انگشت و 100 عدد کارت را دارد. روی این قفل الکترونیکی 2 عدد کلید مکانیکی هم وجود دارد. شما می توانید به صورت آپشنال 3 عدد ریموت کنترل را هم به این قفل شناسایی کنید و درب را از راه دور باز نمایید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این قفل وجود قفل کودک می باشد. قفل کودک از خروج کودکان و یا حیوانات خانگی جلوگیری می کند. چگونه؟ وجود دکمه قفل کودک روی دستگیره باعث می شود تا با کشیدن دستگیره به سمت پایین درب باز نشود. حتما باید دکمه قفل کودک را فشار داده و سپس دستگیره را به سمت پایین بکشید تا درب باز شود.

از دیگر ویزگی های این قفل الکترونیکی سامسونگ می توان به وجود حریم خصوصی، آلارم های هشدار امنیتی، رمز ادمین و … اشاره کرد. این قفل تک رنگ و قهوه ای تیره می باشد.

قفل الکترونیکی

قفل الکترونیکی سامسونگ shs-6020

این قفل قابلیت شناسایی یک رمز بین 5 تا 12 رقم و 20 عدد کارت را دارد. همچنین دارای 5 عدد کلید مکانیکی برای مواقع ضروری می باشد. قفل الکترونیکی 6020 مجهز به انواع آلارم هشدار امنیتی ضد شوک، ضد سرقت و ضد حریق می باشد. از دیگر ویژگی های این قفل می توان به رمز ادمین، حریم خصوصی و قفل اتوماتیک اشاره کرد.

شما می توانید این قفل را به صورت آپشنال به خانه هوشمند، آیفون و اپلیکیشن تلفن همراه متصل کنید. این قفل الکترونیکی تک رنگ و طلایی می باشد.

باز کردن قفل دیجیتال از راه دور

قیمت قفل های سامسونگ

قیمت مدل های قفل الکترونیکی سامسونگ به تعداد روش های دسترسی آن ها و آپشن های آن بستگی دارد. همچنین قفل های دیجیتالی که مجهز به دستگیره پول و پوش می باشند از دستگیره های معمولی گران تر می باشند چرا که راحتی، سادگی و امنیت بیشتری دارند.

برای اطلاع دقیق از قیمت قفل هاای سامسونگ با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *